Information

Viktig information innan du bokar.

Viktig information

I vår strävan att alltid utveckla vår verksamhet och service ber vi er att läsa igenom informationen nedan. Tveka inte att kontakta oss om något är oklart.

Under en behandling kommer man i kontakt med kemiska medel (lim) och om man tidigare misstänkt överkänslighet eller allergi rekommenderar vi att först kontrollera den kemiska informationen som vi tillhandahåller. Vi förklarar gärna mer om hur behandlingen går till. Kontakta oss gärna!

Om man drabbas av rodnad i ögonen efter behandlingen kan det bero på att man legat ner under 1½-2 tim men kan också tyda på överkänslighet mot limmet eller i enstaka fall, allergisk reaktion. Vanligtvis försvinner rodnaden inom 72 timmar.

Om det skulle kvarstå i mer än 72 timmar, vill vi gärna att du återkommer till salongen så att vi kan titta på fransarna och eventuellt, utan kostnad, avlägsna fransarna för att motverka irritationen. Återbetalning kan endast ske om salongen bär ansvaret och skötselråden följts (skötselråd finns på vår hemsida men kan också fås i salongen).

Fin inför ett speciellt tillfälle? Vi rekommenderar att du gör behandlingen minst 3 dagar innan så att eventuella hudrodnader får tid att återgå.

Vid nytt fransset ger vi 7 dagars garanti. Vi rekommenderar påfyllning max fyra gånger och därefter återigen ett nytt set för bästa hållbarhet. Om du upplever att fransarna ändå inte håller som de borde, kontakta oss.

Om avbokning sker inom 24 timmar från bokad tid, tas full avgift ut. Vid akut sjukdom kontakta oss före kl. 08.00. Läkarunderlag kan behöva uppvisas. Eventuella reklamationer måste ske skriftligt.

All personal har härdplastutbildning och är certifierad inom fransförlängning.

Bokning måste göras av person minst 18 år fyllda.

Ring eller mejla oss för mer in formation. Ring 0725 - 86 11 83